אינסטלטור יצאת צדיק בראשון לציון

אינסטלטורים יש בשפע, אבל מישהו אמין עם קבלות, את זה קצת יותר קשה למצוא. היום יותר ויותר אנשים מבינים שאיש מקצוע אמיתי הוא לא רק פותח שסתומים, מחליף גומיות ובודק מערכות ביוב, אלא זה מישהו שקובע איתך זמן ועומד בו, מדבר איתך בגובה העיניים, יודע את העבודה ומגיע עם גב של עשרות לקוחות מרוצים.

כבר מזמן הבינו שיש שפע של בעלי מקצוע עד שהלקוח כבר לא מסוגל להבחין מה אמיתי ומה פייק. כך באמצע היום הלקוח מגלה נזילה בביתו וחייב פתרון מהיר. כדי לקבל את המענה המדויק עבורכם, נעשה לכם קצת סדר. כעת נסביר לכם כיצד בוחרים בעל מקצוע נכון ואילו טעויות אסור בתכלית האיסור לעשות בדרך.

זהירות! החיפזון מן השטן

לא מעט אינסטלטורים נוהגים לשווק את עצמם בעזרת מגנטים על הדלת מתוך ידיעה שהלקוח שיזהה פתאום נזילה או כל בעיה אחרת הדורשת איש מקצוע, לרוב יחפש את הפתרון המהיר ביותר. הפתרון המהיר ביותר נמצא לרוב על הדלת. בלי לבדוק את איש המקצוע, האם יש לו לקוחות מרוצים, האם יש לבעל העסק אתר אינטרנט, האם הוא מומלץ באתרים של בעלי מקצוע כגון: "איזי" או "מדרג". הלקוח נמצא במצב של חוסר אונים, הוא צריך מענה מהיר ומצלצל לאיש המקצוע הראשון שהוא מוצא בתקווה שלא יעשו עליו סיבוב.

פורמט הטלוויזיה "יצאת צדיק"

תכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" המשודרת מאז 2003 זיהתה את אותה "פירצה הקוראת לגנב" והחלה בשידוריה, בהבאת אנשי מקצוע לבתים מרושתים מצלמות, יצרו כביכול תקלה קטנה ולא מהותית המפריעה לשגרה, הזמינו בעלי מקצוע שונים ובדקו אותם. בדקו האם הם יודעים את העבודה, האם הם מתקנים אותה בזריזות ובמקצועיות ולבסוף האם הם מספרים את האמת ללקוח ולוקחים מחיר ראוי עבור עבודתם. "יצאת צדיק" בהנחייתו של חיים הכט ולאחר מכן מחליפו חיים אתגר, הוציאה אל אור השמש לא מעט אנשים הקוראים לעצמם אנשי מקצוע בעוד שמדובר בנוכלים שחלקם לא מקצועיים ויוצרים נזקים נוספים, לוקחים סכומי עתק מהלקוח ומספרים לו מעשיות על עבודתם. הנוכלים האלה יודעים להגיע אל הלקוח שהוא עייף ומותש מחיפוש פתרון ומנצלים את הסיטואציה הרגעית לטובתם. מזה אתם צריכים להיזהר!

אז איך בעצם לבחור איש מקצוע נכון?

כמו בכל דבר בחיים, גם בתחום השרברבות יש צורך בבירור מקדים. אף על פי שיכול להיות שאתם לחוצים לסיים את התהליך, רוצים שהכל כבר יהיה מאחוריכם ותוכלו לחזור לשגרת החיים, לקיחת הזמן ובדיקה שלא דורשת יותר מדי זמן, יהיו לטובתכם. לכן קחו נשימה, תהיו רגועים ושקולים ועשו את הפעולות הבאות כדי לקבל את התוצאה הרצויה:

  • בדקו קודם כל עם חברים ומשפחה. בסופו של דבר המלצה מאנשים שמעריכים אתכם ועוברת מפה לאוזן היא האמינה ביותר.
  • חיפוש קטן בגוגל של אינסטלטורים באזורכם. תקבלו אמנם הרבה תוצאות אך גם תוכלו בין השאר לגלות המלצות. ככל שיהיו יותר המלצות כך תדעו שהאינסטלטור הוא הטוב ביותר עבורכם.
  • תדברו עם איש המקצוע עצמו. בשיחה תוכלו להרגיש את הבנאדם האם הוא מקשיב לכם, האם הוא מנסה להבין את התקלה לפני שהוא מגיע, האם הוא מתייחס אליכם בכבוד הראוי כבנאדם אל בנאדם.

כל הפעולות הללו שתעשו הן כבדות משקל ויהיו בעלות הכרעה שהיא לא פחות מדרמטית, האם תקבלו את השירות המדויק בשבילכם או שתינזקו ותישארו עם חור בכיס.

אז מי אנחנו ולמה משתלם לך להכיר אותנו?

תקלות תמיד יהיו בזמנים שלא מתאימים ללוח הזמנים שלכם, ככה זה תמיד בחיים. זה תמיד יקרה שבאים אורחים או באמצע הלילה או אפילו דקה לפני שצריך לצאת מהבית. יוסף אינסטלטור יצאת צדיק הוא אינסטלטור שמחויב ללקוח וזמין עבורו 24 שעות בדיוק בשביל הרגעים הלא צפויים האלה. לקוחות רבים שהיו צריכים לשנות את כל לוח הזמנים של היום שלהם בגלל בעיה לא צפויה ששיבשה להם את היום, פנו אלינו ויצאו מרוצים. זו בדיוק הסיבה שמחפשים בעל מקצוע אמין ומקצועי, תמיד בסוף מגיעים אלינו – אנחנו הרבה מעל המתחרים והעבודה שלו מעידה על זה בלי צורך להסביר יותר מדי. מצאתם בעיה, צריכים עצה או הגעה מידית, אנחנו מתחייבים ללקוח שנגיע בתוך 20 דקות מרגע שיצור עמנו קשר. אצלנו אינסטלטור מגיע, מאתר את התקלה במהירות ופותר אותה בלי להניד עפעף. המקצועיות והאנושיות הם שם המשחק בתחום ואצלנו לא מספרים סיפורים ולא מערבבים את הלקוח.

בארגז הכלים שלנו יש ניסיון של שנים רבות ואנחנו מטפלים בכל הבעיות מהנפוצות ביותר ועד הנדירות ביותר. החלפת ניאגרות ובדיקת גומיות, פיצוצי צנרת שונים היוצרים דליפה, סתימת כיורים ומקלחות כתוצאה מהתיישנות או הצטברות של חומרים שונים בצינור, איתור במצלמה טרמית אם יש נזילה שקשה יותר לאתר אותה ויש צורך בטכנולוגיה מתקדמת. הקילומטרז' שלנו עם ניסיון השנים לימד אותנו להכיר את כל סוגי הצינורות ומערכות אספקת המים השונות מצינורות פלסטיק, פלדה, נחושת ועוד.

אחרי הכל – יש לנו קבלות ואת הניסיון שאתה צריך

אז לאחר כל ההסבר על ה"עשה" ו"לא תעשה" בהזמנת איש המקצוע, אם אתם מראשון לציון והסביבה, כעת הבנתם מה צריך לעשות.  קחו אוויר לפני הרמת הטלפון, חפשו ובדקו את האינסטלטור הנכון עבורכם באתרים השונים ובהמלצות השונות ורק לאחר שאתם סמוכים ובטוחים ודיברתם איתו ישירות בטלפון, הזמינו אותו ומשם התקלה תישאר כהיסטוריה.

נתקלתם בבעיה? רשמו עכשיו בגוגל אינסטלטור – יצאת צדיק, ותקבלו אינסטלטור מקצועי, אמין ומחיר הוגן בראשון לציון שמתחייב להגיע בתוך 20 דקות אליכם הבייתה לאתר את התקלה ולהציע לכם את הפתרון המושלם.