ניאגרה סמויה

כל המידע על ניאגרה סמויה

מדריך מסכם ומפורט!

ניאגרה סמויה

ניאגרות סמויות- יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

מדוע הפכה הניאגרה סמויה לדבר החם ביותר בשוק?

הניאגרה הסמויה היא ללא ספק אחד המצרכים החמים ביותר שצמחו להם בשנים האחרונות ממספר סיבות עיקריות.

הרבה מאוד בתים דואגים לאבזר את ביתם בניאגרה סמויה שתשרת אותם לצרכיהם, במאמר הבא נפרט לגורמים עוד על ניאגרות סמויות, על התקנתם, החלפתם, תמחור ועוד.

אז בואו נדבר על זה קצת..

מה זה בעצם ניאגרה סמויה ואיך היא משרתת אותנו תאכל'ס?

על מנת לפשט עבורכם את הדברים, כדי ליישר קו, ניאגרה זהו בעצם החלק העליון של השירותים שלכם, איפה שלוחצים כדי להוריד את המים באסלה, נשמע לכם מוכר?

החלק התחתון כמובן זהו האסלה והחלק העליון נקרא ניאגרה.

כשאנחנו מדברים על ניאגרה סמויה או בשמו המקצועי מיכל הדחה סמוי ההבדל הוא שבשונה ממיכל הדחה רגיל שניתן לפתוח אותו ולראות את המים נאגרים ואת שאר המנגון שלה..

הניאגרה הסמויה מנגד מחוברת לקיר, לכן היא נקראית "ניאגרה סמויה" כי היא סמויה מהעין, כלומר חבויה לעין ולא ניתן לראות אותה כי מנגנון ההפעלה שלה מחובר לקיר ונמצא בעצם בתוכו.

הדבר היחידי שיש בחוץ זהו הלחצן שעליו לוחצים על מנת להוריד את המים ובמקרה של מיכל הדחה סמוי משם גם ניתן לפתוח אותו בעת הצורך.

ההבדל העיקרי שזהו סוג של "ניאגרה חכמה" כמו שיש "שירותים חכמים", די דומה בסך הכל.

לאחר שלמדנו קצת אודות מנגנון ההפעלה של ניאגרה סמויה בוא נדבר קצת על היתרונות והחסרונות של הדבר הזה.

ניאגרה סמויה

למה בעצם להשתמש בניאגרה סמויה

מדוע משפחות רבות וגופים גדולים בוחרים להשתמש בניאגרות סמויות, מה התועלת שלהם?

אני מניח שרבים מכם מסוקרנים וחושבים שלמיכל הדחה סמוי שזו בעצם הניאגרה הסמויה יש יתרונות משמעותיים לעומת הניאגרה הרגילה, אבל צר לי לאכזב אתכם כי התשובה היא לא.

מלבד העובדה שניאגרות סמויות תופסות פחות מקום למראית העין ומעניקות לשירותים שלכם מראה נקי ויפה יותר, אין להן יתרון משמעותי על פני הניאגרות הרגילות, אלא בעיקר יתרונות אסתטיים וחוסכים קצת במקום.

אתם תוכלו לראות ניאגרות סמויות בגופים כמו בתי חולים למשל, גופי ממשלה ובכלל מקומות גדולים כמו בניינים שמכילים המון עובדים ומשרדים וגם בלא מעט בתים פרטיים בישראל התופעה הזאת הפכה להיות מאוד נפוצה בשנים האחרונות.

כאמור היתרון הבולט של ניאגרה סמויה היא שהיא באמת חבויה מהעין מה שנותן לאסלה ולשירותים שלכם יותר מרחב, מראה יפה יות וכו'.

כמו כן גם יותר קל לנקות אותה כי אתם מתעסקים עם הלחצן בלבד כל המנגון נמצא בתוך הקיר ואין לכם התעסקות איתו כלל למרבית תקלות שיכולות לצוץ בדרך ועל זה כמובן שנפרט בהמשך.

אוקיי, הבנתי מדוע כדאי לקנות ניאגרה סמויה, האם יש לה חסרונות?

לצערנו לצד היתרונות הויזואלים והנוחות של השימוש בה יש לה גם חסרונות, אבל אתם יודעים, בכל הדברים שנראים יפה לעין יש להם חסרונות, פשוט ככה זה בחיים.

החסרון הבולט של ניאגרות סמויות הן כאשר צצות תקלות מרגיזות שיש לטפל בהן במיידי, זהו חסרון כי בניגוד לניאגרות הרגילות שהן גלויות לעין וניתן לפתוח אותן בעת הצורך, לראות מה הבעיה וגם להחליפה, כאן הסיפור הוא קצת שונה ומורכב יותר מכיוון שכל המנגון של הניאגרה הסמויה מחובר לקיר ויש לכם גישה רק ללחצן של הורדת המים.

כשזה מגיע לתיקון של של ניאגרה סמויה, נדרשת נוכחות של איש מקצוע שיפרק את הלחצן ויוציא בעדינות את המנגון מבפנים ורק אז להתחיל לטפל בבעיה, כמובן שבסוף הכל פתיר ככה שאין באמת סיבה לדאגה.

אם לקצר בדברים, החסרון הבולט ביותר שלניאגרות סמויות זהו העלות, כי לוקח יותר זמן לתקן ניאגרה סמויה מאשר ניאגרה רגילה וגם חלקי החילוף שלה עולים יותר.

  • יתרונות- אסתטי, חבוי מהעין, נקי יותר ובאופן כללי נראה הרבה יותר טוב.
  • חסרונות- יקר יותר, לוקח יותר זמן לפתור בעיות בעת תקלה ודורש לרוב גם יותר כסף.

בלבלתם אותי, כדאי לקנות ניאגרה סמויה או לא?

על מה ללכת, על ניאגרה סמויה או ניאגרה רגילה- זה תלוי..

בחיים זה הכל עניין של בחירה בסופו של דבר, אם אתם רוצים שיהיו לכם שירותים יפים יותר, מרווחים יותר ומעוצבים טוב יותר ונקיים יותר, הכי טוב שתלכו על ניאגרה סמויה בשילוב עם אסלה תלויה(אסלה שנמצאת באוויר) לעומת אסלה רגילה שמחוברת לרצפה.

מבחינת נקיון זוהי הבחירה הטובה יותר!

אם לא חשוב לכם המראה, הנוחות והנקיון, אז אתם יכולים ללכת גם על ניאגרה רגילה בשילוב עם אסלה סמויה או אסלה תלויה,בסוף זה באמת תלוי בכם.

כאמור רוב הגופים הממשלתיים, בתי חולים, מוסדות חינוכיים וגדולים ועוד הולכים על האופציה של ניאגרות סמויות ואסלות תלויות כי זה משרת את האינטרסים שלהם הכי טוב.

בשביל לסכם- שילוב של מספר אופציות לבחירתכם:

  1. ניאגרה רגילה+אסלה סמויה(מחוברת לקיר)
  2. ניאגרה סמויה+אסלה סמויה.
  3. ניאגרה רגילה+אסלה תלויה.
  4. ניאגרה סמויה+אסלה תלויה, ( זהו ההמלצה שלנו כאנשי מקצוע).

התקנת ניאגרות סמויות

כמה זמן לוקח להתקין ניאגרות סמויות והאם מדובר בסיפור מורכב?

ובכן, בשביל להוריד את רמות הדאגה שלכם, אל תדאגו, לא הולכים לשבור לכם את הקירות בשירותים עכשיו ולעשות לכם בלאגן בבית, ניתן להתקין ניאגרות סמויות במגוון שיטות פשוטות ומתקדמות שאנשי מקצוע הנכונים יודעים איך להוציא אותם לפועל.

מה שעושים בשביל להקל על העניינים ולזרז אותם, הוא פשוט בונים קיר נוסף לרוב עשוי מבלוקים של קרמיקה(לבנים וכו') או קיר גבס ויוצרים שם את החיבור הנדרש, גבס יעלה זול יותר אבל הבלוק ישרת אתכם לטווח הארוך ויגרום לכם לפחות בעייתיות ולכן כדאי לכם ללכת על האופציה הזו.

ומה לגבי מחיר, כמה זה עולה לנו?

כמו שאמרנו, בגלל שמדובר בניאגרות אסתטיות ונקיות יותר ואפשר לומר גם חכמות יותר כי המבנה שלהן מורכב יותר גם המחיר יהיה גבוהה יותר אבל זה ללא ספק שווה את זה כי זה ישרת אתכם לטווח הארוך.

תיקון ניאגרות סמויות והתקנתן דורש יותר זמן, מורכבות וחלקי חילוף שונים וכלן גם התמחור יותר יקר כמו בכל שאר התחומים בחיים.

על איכות משלמים יותר, ככה זה, אבל זה משתלם ובגדול!

  • התקנת ניאגרות סמויות- תהליך ותמחור:
  • הכנת היסודות- ראשית יש להכין את התשתית המתאימה כמו שאמרנו, יצירת קיר קטן מגבס או באמצעות בלוקים של לבנים(האופציה העדיפה) תעלה לכם כ 1800-2000 ש"ח.
  • התקנת ניאגרה סמויה- מחיר של התקנת ניאגרה סמויה תעלה לכם באזור ה 800 שקלים, אם תרצו להוסיף גם אסלה תלויה כדי לתת את המראה הטוב והנקי ביותר.
  • הוספת אסלה תלויה או סמויה-אם תרצו להוסיף אסלה סמויה או תלויה זה יעלה לכם באזור ה 500 שקלים.
  • חיפוי- חיפוי רצפה מקצועי ויפה שתהווה כתשתית להכל יעלה באזור ה 400-500 שקלים.
  • מחיר סופי- אם ניקח את כל הפרמטרים יחד, כל הסיפור לא אמור לעלות יותר מ 3300-4000 שקלים לכל היותר שזה כמובן כולל אחריות ארוכת טווח!

בואו נסכם קצת..

התקנת ניאגרות סמויות הוא ללא ספק משפר את איכות השירותים שלכם מבחינה של אסתטיקה, מרחב ונקיון ואלה היתרונות הבולטים ביותר שלה.

החסרון הוא בעיקר העלות והמורכבות בפתרון תקלות כאשרן ישנן לעומת ניאגרות רגילות.

אם אתם הולכים כבר על התקנה של ניאגרה סמויה בביתכם, אז תלכו על האופציה של ניאגרה סמויה בשילוב עם אסלה תלויה כו זו ללא ספק הבחירה הטובה והחכמה ביותר.

תבחרו בחיפוי של בלוקים מלבנים ולא מגבס כי זה פשוט מחזיק יותר זמן וגבס יכול לגרום לרטיבות ובעיות ולכן תלכו על האופציה הראשונה.

יש לא מעט חברות ישראליות איכותיות מאוד כגון גרואה, פלסון, גבריט ועוד, מדובר בחברות מאוד איכותיות תוצרת הארץ וכל חלקי החילוף שלהן נמצאות בישראל, אז ההמלצה שלנו תתעקשו על אחת החברות הללו!

אם אתם צריכים לדבר איתנו, אנחנו כמובן כאן לשירותכם לכל שאלה.