תיקון ניאגרה סמויה

תקלה בניאגרה סמויה (1)

תיקון ניאגרה סמויה

כל מה שצריך לדעת על תיקון של ניאגרות סמויות

 

איך מתקנים ניאגרה סמויה- מפורט לפרטים קטנים

ניאגרה רגילה מול ניאגרה סמויה

ניאגרות סמויות הן ללא ספק אחד החידושים היותר אסתטיים ומעניינים שידע עולם האינסטלציה בשנים האחרונות ונראה שמלבד מוסדים ממשלתיים וחינוכיים גם בתים פרטיים התחילו להשתמש בהן בעיקר לצרכי אסתטיקה ונקיון.

אך יחד עם כל הנוחות והטוב שבהן, לפעמים יש בהן גם תקלות. למזלנו, תקלות בניאגרות סמויות הן לא דבר שכיח כל כך כמו אצל ניאגרות רגילות וקורות לעיתים רחוקות יחסית.

רק בשביל ליישר איתכם קו קוראים יקרים, ניתן הסבר קצר ופרקטי על  ניאגרה רגילה וניאגרה סמויה:

  • ניאגרה רגילה- הניאגרה הרגילה שאתם מכירים בשירותים, זהו בעצם החלק העליון שממוקמת מעל האסלה שנראית לעין.
  • ניאגרה סמויה- זוהי הניאגרה האסתטית והחבויה לעין, כזאת שמחוברת בתוך הקיר ולא נראית לעין, לכן נקראית "סמויה" כמו בתמונה למעלה.

לצערנו הרב תיקון של ניאגרות סמויות מורכב יותר וגם עולה טיפה יותר יקר מאשר תיקון של ניאגרות רגילות ממספר סיבות.
נעל מנת לתקן ניאגרה רגילה, כל מה שצריך זה פשוט לפתוח אותה ולראות מה הבעיה, כל אינסטלטור מספיק מקצועי מאתר את הבעיה תוך מספר דקות לכל היותר וגם מנגיש לה את הפתרון הנדרש די מהר.

אבל כשזה מגיע לתיקון של ניאגרה סמויה, מדובר בתהליך קצת יותר מורכב כי האינסטלטור לא יכול לפתוח את הניאגרה ולהציץ בצורה רגילה, זכרו שהניאגרה הסמויה מחוברת בתוך הקיר ולא נראית לעין לכן צריך לפתוח אותה מבפנים באמצעות הלחצן החיצוני להורדת המים שגם שמשמש עבורנו כניסה למנגון ההפעלה שלה.

תיקון ניאגרות אינסטלטור יצאת צדיק

מה יכול לגרום לבעיות בניאגרות סמויות?

ובכן, זו שאלה מצויינת והתשובה שלה היא לא חד משמעית.

כאמור רוב הבעיות מתחילות לאחר מספר שנים במידה ובאמת נעשתה עבודה מקצועית ובעלי מקצוע שמכבדים את עצמם גם מעניקים אחריות ארוכת טווח כדי לבוא לקראת הלקוח עד כמה שניתן.

יכולות להיות מספר דברים שגורמים לתקלות בניאגרות הסמויות.

הבעיות העיקרות שצצות בדרך:

  • תקלה בלחצן ההדחה- בעיה מרכזית בעצם בלחצן ההדחה שזהו המקום בעצם שאנחנו לוחצים עליו כדי להוריד את המים.
  • נזילה בקיר- זו יכולה להיות דליפה שיוצאת מהקיר כתוצאה בעיה פנימית או חיצונית, לרוב זה יקרה בקיר גבס כי יש לו יותר נטיה לרטיבות.
  • בעיה במצוף- זה והאזור בעצם ששולט על כמה מים יצאו ויכנסו מתוך הניאגרה הסמויה והמקום בעצם שמונע הצפות, המצוף במקרה של ניאגרות סמויות נמצא בפנים בתוך הקיר ולכן צריך לגשת אליו דרך לחצן ההדחה החיצוני שעל הקיר.
  • בעיות במנגנון ההפעלה הפנימי- המים לא יורדים בכלל או שיש זרם מאוד קצר, גם כאן צריך לבדוק מה הבעיה ורק איש מקצוע מוסמך צריך לעשות זאת!

תיקון ניאגרה סמויה בלי לשבור לכם קירות ולהרוס את השירותים

הרבה מהלקוחות חוששים שכאשר ישנה תקלה בניאגרה שלהם אז איש המקצוע שיגע לעשות את העבודה יצטרך להתחיל לקדוח את הקירות על מנת לקבל גישה למה שמתרחש "מאחורי הקלעים".

את מרבית התקלות ניתן לפתור בצורה חכמה על ידי פתיחה של הלחצן של הידית, כך האינסטלטור מקבל גישה למה שקורה מאחורי הקלעים.

במידת הצורך הוא יצטרך להשתמש בחלקי חילוף מותאמים בהתאם ליצרן של הניאגרה עצמה בין אם זה חברת גרואה, גיבריט, פלסאון, סנית ועוד במידה וצריך להחליף חלק כלשהו בניאגרה הסמויה.

למזלנו אנחנו מספיק מקצועיים ומנוסים בתיקון ניאגרות סמויות ככה שאנחנו לא הולכים לשבור לכם את הקירות בשירותים ולהפוך את המקום לכאוס מוחלט.

להפך, אנחנו הולכים לקבל גישה אל הניאגרה הסמויה באמצעות כלים מתקדמים ולעשות את מה שנדרש עם מינימום נזק ומקסימום מהירות ויעילות, כמובן שגם המחיר יהיה בהתאם לגודל הבעיה והכי הוגן שאפשר כלפיכם לקוחות יקרים שלנו.

תיקון ניאגרות סמויות

תיקון נזילות בניאגרות סמויות

אם הכל בסדר בהתקנת הניאגרה הסמויה ונעשתה עבודה מקצועית, ברוב המקרים מצפה לכם כמה שנים של שקט, אבל אם העבודה לא נעשתה בצורה המקצועית ביותר והיה שימוש בחלקי חילוף לא מקצועיים ובקיר גבס פנימי במקום בלוק חזק מלבנים יכולות להתחיל בעיות כמו נזילות למשל.

לצערנו הרב נזילות הן חלק מהבעיות הנפוצות ביותר בהתעסקות עם ניאגרות סמויות שדורשות תשומת לב מיידי.

אתם תוכלו לראות שיש נזילה או בלחצן שעל הקיר או בקיר גבס או קרמיקה( לרוב גבס) שיכול לגרום לרטיבות ולכלוך מיותרים בשירותים כמו כן גם לזרימת מים חלשה, במקרים שכאלה התקשרו אליונ או למישהו שאתם סומכים עליו במאה אחוז.

לשמחתנו יש לחברתנו את הידע, הנסיון ואת הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק על מנת לטפל בבעיה זו וגם בבעיות שונות שקשורות למנגנון ההפעלה הפנימי שלעיתים גם פוגעות בתפקון תקין של המים כאשר אתם מנסים להוריד באסלה.

איך מפרקים ניאגרה סמויה בניגוד לגלויה בלי לעשות נזק?

ובכן, ההבדל המרכזי בין הניאגרות היא שאחת באמת מחוברת לקיר בפנים והשניה גליה לעין ולכן יש גם שוני בהתמודדות עם תקלות, החלפת חלקי חילוף במידת הצורך, הצואת המצוף, טיפול בגשר הפנימי וכו'.

למזלנו לא צריך להתחיל לשבור קירות ומה שצריך זה בעצם לפתוח את לחצן ההדחה החיצוני בעדינות, להציץ פנימה  לראות מה קורה, להוציא את המצוף מבפנים ולבדוק אותו היטב.

צריך גם לראות איך יושב "הגשר", אם הגשר לא יושב טוב אז כמובן שתהיה בעיה בתפקוד הכללי של הניאגרה.

מדובר במספר שלבים שהאיש מקצוע הנכון יודע לוודא שהכל תקין ויושב במקום, יש לפרק את הניאגרה לגורמים בצורה עדינה, לאתר את הבעיה, לפתור אותה ולאחר מכן להחזיר את כל החלקים למקום כמו שצריך ולבדוק את הניאגרה.

איזה ניאגרות סמויות חברתנו יודעת לתקן?

גרואה, גיבריט, פלסאון ועוד- אנחנו יודעים לתקן את כל סוגי הניאגרות!

רוב הניאגרות הסמויות בישראל הן מבית Grohe, Plasson ו Geberit אלה 3 החברות ששולטות במשק הישראלי ומפילות את רוב הניאגרות הסמויות בשוק, בעיקר פלסאון וגרואה.

הניאגרות עצמן די דומות באיכות ובמראה בדיוק כמו בכל תחום אחר שיש בו תחרות כמו נעליי ספורט למשל, יש את חברת נייקי ואת חברת אדידס.

הנקודה היא שעם השוני הקטן שלהן מבחינת נראות ומנגננוני ההפעלה הן די דומות בסופו של דבר מבחינת תיקון ותחזוק ואנחנו מתקנים את כל הסוגים שיש בשוק ככה שאין לכם מה לדאוג מהבחינה הזו.

מה הן השלבים לתיקון ניאגרה סמויה ואיך זה קורה בפועל

  1. הכל מתחיל משיחת טלפון- הדבר הראשון כמובן זה להרים אלינו טלפון ולספר לנו על הבעיה שיש לכם בניאגרה, לפרט בקצרה מה התקלה בדיוק וכמה זמן היא מתחרשת כבר.כמובן שניתן תמיד ואף רצוי גם לצלם על מנת להמחיש את גודל הבעיה שנקבל קצת מושג לפני נגיע אליכם לשטח.
  2. הגעה פיזית למקום- אחרי שקיבלנו את כל הפרטים מכם, אנחנו מגיעים אליכם הכי מהר שאנחנו יכולים אם מדובר במקרה חירום או בשעה שקבענו לנו מבעוד מועד.כאמור חברתנו מתמחה בעבודות האינסטלציה השונות ובתיקון של ניאגרות סמויות ואחננו עובדין במרכז הארץ.
  3. איתור הבעיה בפועל- החל מרגע ההגעה ואיתור הבעיה, אנחנו מתחילים לטפל בה בצורה שאנחנו מבינים הכי טוב, לפעמים הבעיה היא בקיר עצמו, או הבעיה בלחצן של הורדת המים או ששיש בכלל בעיה אחרת עם חלקי החילוף ועם מנגנון ההפעלה שלה.כל מקרה לגופו, אבל בסוף כשמאתרים את הבעיה גם פותרים אותה!
  4. פתרון התקלה- השלב הסופי זה כמובן פתרון התקלה, הסבר מלא ללקוח בשקיפות מלאה כולל פירוט של כל מה שנשעה ונתינת אחריות בהתאם לתקלה עצמה.
***לרוב אנחנו נותנים אחריות ארוכת טווח כי אנחנו פשוט סומכים על המקצועיות שלנו ועושים זאת כבר שנים רבות. ***

 

ניאגרה ישנה תיקון אינסטלטור יצאת צדיק

כמה עולה תיקון ניאגרה סמויה ואיך זה מתומחר בפועל?

מחיר ממוצע לתיקון של ניאגרה סמויה הוא באזור ה 400 שקלים לקריאה כולל מע"מ אבל כמובן שיכול להשתנות בהתאם לגודל התקלה.

מחיר קריאה לאינסטלטור עומד על בממוצע 200-250 שקלים בלי קשר בין אם פתר את הבעיה או לא, סתם עובדה שחשבנו שכדאי לציין.

תיקון של ניאגרת פלסאון- הניאגרה הנפוצה מכולן, תיקון שלה יכול להעלות בין 250-600 שקלים ולעיתים גם יותר.

תיקון של ניאגרת גרואה- גם ניאגרה נפוצה מאוד מבית גרואה, מחיר תיקון ממוצע נע בין 300-600 שקלים.

תיקון ניאגרת גיבריט- גם כאן המחירים לא שונים כל כך בדומה לגרואה ונעים בין 300-700 שקלים.

לכתוב מחירים מעבר לזה זה באמת טיפשי כי התמחור נעשה לפי גודל התקלה, למשל אם יש איזה בעיה קטנה עם לחצן ההדחה והעבודה הזן תיקח לאינסטלטור כרבע שעה לכל היותר אז גם התמחור יהיה בהתאם.

אבל אם מדובר בתקלה רצינית במנגון ההפעלה שגורמת לתפקוד לא תקין בהורדה של המים ומצריכה שעות רבות אז מן הסתם שהמחיר שלה לא יהיה 250 ש"ח אלא קצת יותר.

בקיצור הבנתם את הכוונה..

האם ניתן לטפל בבעיות הללו לבד ולהמנע מאיש מקצוע?

תראו, אני מבין את הרצון שלכם לחסוף כסף ולהמנע מבזבוז 300-400 שקלים, אבל קחו בחשבון שמדובר לרוב בתקלות שיכולות להיות מורכבות לאדם הפשוט, זה לא שלא מתעסק באינסטלציה כחלק מהיום יום שלו ועדיף שלא להתעסק עם זה בכלל.

טיפול בתקלות של ניאגרות סמויות מורכבות יותר מניאגרות רגילות ולכן עדיף להשאיר את זה לאיש המקצוע הנכון, כזה שאתם סומכים עליו, זה יכול להיות אינסטלטור מיצאת צדיק או אינסטלטור שיש לו המון ביקורות חיוביות וטובות בגוגל.

לגופו של דבר, כן תראו כמה סרטוני הדרכה ביוטוב של אינסטלטורים, נסו לראות אם אתם מבינים משהו מזה, מנסיוננו רוב האנשים שמנסים לפתור לבד עושים יותר נזק ואז העלות של האינסטלטור גדול יותר, איך אומרים?

השאירו את זה למקצוענים! תחסכו כסף בסופו של דבר.

 

תיקון סמויה החלפת מנגנון יצאת צדיק

אז מה למדנו היום?

אני מקווה שלמדתם דבר או שניים על תיקון ניאגרה סמויה ובכל לטיפול בבעיות שקשורות לניאגרות סמויות ועל ההבדלים בינן לבין ניאגרות רגילות.

פעם הבאה שתהיה לכם בעיה כלשהי, לאחר שקראתם מאמר זה כבר תדעו איך לפעול בעילות רבה.

צרו איתנו קשר לכל שאלה ונענה לכם בהקדם!

תיקון ניאגרות סמויות

מי שמבין באינסטלציה, יודע שאין תחליף לניסיון בשטח. רק מי שנתקל בהמון תקלות מאתגרות בשטח, ידע לתת לכם את המענה הטוב ביותר, תמיד דגלנו בלאתגר את עצמנו, בתיקון התקלות הכי קשות שיש, השקענו המון בלרכוש את הציוד הכי מתקדם שיש בשוק, כדי לפתור את התקלות הכי קשות שיש בענף האינסטלציה.

יוסף אינסטלטור יצאת צדיק מתחייב למחירים הוגנים!

לקוחות ממליצים

עדי ק.
קרא עוד
"יוסי הגיע אלי, אחרי שכל הבית שלי היה מוצף, הגיע תוך 40 דקות הציל אותי, הביא ברז תוך 20 דקות הוא לה היה פה, מדהים!"
דורי
קרא עוד
יוסי עשה עבודה נקיה, מסודרת, בצורה מקצועית, מבסוט מהעבודה שלו, מחיר סביר, תודה רבה על הכל.
אבי ס.
קרא עוד
"לפנות בוקר, ב4 לפנות בוקר, שירות זריז, יעיל, מהיר, הוא עשה עבודה טובה, ורק מילים טובות אפשר לומר עליו, אחלה שירות "