איתור נזילות בראשון לציון

איך אפשר למצוא מקצוען איתור נזילות בראשון לציון?

לפני שנדבר עלינו בתור אנשי מקצוע, חשוב בכלל שתדעו מה הוא מקצוע איתור הנזילות. למה אתם צריכים אותו בכלל, ומה אתם צריכים לעשות כדי לאתר את הנזילה שלכם במינימום נזק, מינימום כסף, מקסימום מקצוענות ומקסימות מהירות.

מאתר נזילות בראשון לציון והסביבה לשירותך

איתור נזילות

המכשור הכי חדיש שיש

מה זה בכלל איתור נזילות?

אנחנו בטוחים שהרבה פעמים במהלך החיים יצא לכם לראות קירות מנופחים כתוצאה מרטיבות, או שהם אפילו שינו כבר את הגוון שלהם מרוב ריקבון וחוסר טיפול. או שאולי חשבונות המים שלכם פתאום התנפחו והיו הרבה יותר גבוהים מהרגיל ולא הבנתם את הסיבה לזה. אולי גם התקרה מתפוררת ואתם לא יודעים למה? אז כן, סביר להניח שיש לכם נזילה בצנרת הביתית או בצנרת הביוב. ועכשיו לכו תמצאו מאיפה הגיעה הנזילה.

אז פעם כשהטכנולוגיה הייתה פחות מתקדמת הייתם לפעמים צריכים לשבור את הקירות או את הריצוף כדי לחפש מאיפה מגיעה הנזילה. כיום, כיום כדי למצוא נזילה במהירות וביעילות, כל מה שצריך זה להרים אלינו טלפון, ואנחנו נדאג לכם בעזרת כל האמצעים הטכנולוגיים שברשותנו, והידע ארוך השנים שהצטבר אצלנו.

מקצוען איתור נזילות בראשון לציון, או אינסטלטור?

ישנם בעלי מקצוע רבים שמתעסקים באיתור נזילות וזה בדרך כלל מקצוע שהוא נפרד מאינסטלטור. אבל ישנם גם אינסטלטורים רבים עם ניסיון ארוך שנים שיודעים לבצע את העבודה אפילו יותר טוב מאיש מקצוע שמתמחה אך ורק באיתור נזילות.

יוסף יצאת צדיק יבוא אליכם בכל זמן שתצטרכו והוא זמין 24 שעות ביממה, ויש לו את כל הידע הדרוש כדי לאתר לכם את הנזילה שעושה לכם בלגאן, במינימום נזק ומינימום עבודה.

עבודת איתור הנזילות מתבצעת בדרך כלל על ידי מצלמה תרמית, אבל ישנן עוד מספר דרכים כדי לבוא ולבצע איתור נזילות בראשון לציון על הצד הטוב ביותר:

איזה עוד דרכים יש לאיתור נזילות?

ישנו מגוון גדול של דרכים לאיתור נזילות בראשון לציון, אבל אנחנו נעבור על העיקריות שביניהן:

  • מצלמה תרמית – המצלמה התרמית היא הכלי העיקרי לניתור של נזילות במרחב. בעזרת המצלמה האינסטלטור יכול להבחין בהדלי טמפרטורות על ידי גלי אינפרה-אדום, וכך הוא יכול לאתר את הבעיה נקודתית ולא לגרום הרס ולשבור קירות.
  • איתור נזילות באמצעות גז – יוסף יצאת צדיק ירוקן את הצנרת ממים ואז יחדיר לתוכה חנקן. אחרי שהגז נמצא בתוך הצנרת, הוא יפעיל חיישן גז שבאמצעותו הוא יברר אם קיימת דליפה כלשהי. היכן שתתגלה הדליפה החיישן יאותת על כך.
  • מערכת אקוסטית – עוד דרך טובה למצוא את הנזילות היא באמצעות מגבר אקוסטי שיגביר את הרעש שיוצא מאזור הנזילה. מכשיר כזה יעיל עד לעומק של בערך שלושה מטרים מתחת לפני הקרקע. המגבר בעצם יזהה את גלי הקול שייצאו ממקור הנזילה.

ישנם עוד דרכים לאיתור הנזילות, והאינסטלטור המקצוען שלנו יגיע ויחליט על הדרך הטובה ביותר במינימום נזק לבית.

במקרים שבהם אתם חייבים מקצוען איתור נזילות בראשון לציון, חשוב שתדעו לפנות רק לבן אדם שיש עליו המלצות, שתדברו איתו לפני שאתם מזמינים אותו, תשאלו שאלות, ותבדקו אם הוא נותן תשובות מקצועיות. יש הרבה חאפרים בשוק, ובתחום איתור הנזילות לא כדאי להיתקל בחאפר שיעשוק אתכם ויוכל להרוס לכם את הבית בלי למצמץ.

מחירון כללי לאיתור נזילות:

איתור נזילה בגינה עם חיישן גז חנקן: 2,100-1,700 ₪

איתור נזילה במצלמה תרמית: 2,700-1,600 ₪

איתור נזילה באמצעות בדיקת לחצים: 1,200 ₪

 

איתור נזילה בצנרת ביוב בבית פרטי: 1,520 ₪