פתיחת סתימה באסלה

ביובית לפתיחת סתימות

פתיחת סתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה היא פעולה פשוטה, אך יכולה להיות מעט לא נעימה. מי מאיתנו לא מכיר את התחושה של הורדת המים, ובמקום שהמים ירדו, המים מתחילים לעלות על גדותיהם ולהציף את השירותים. התקלה הזו שכיחה, ויש לה פתרון מהיר.

אם יש לכם סתימה בשירותים, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקבל את המידע הדרוש לכם על מנת לפתור את התקלה לגמרי בכוחות עצמכם. במידה ותסתבכו, תוכלו לפנות אלינו במספר שבתחתית העמוד ולקבל הצעת מחיר מותאמת בדיוק לתקלה שאיתה אתם מתמודדים.

מדוע יש צורך בפתיחת סתימה באסלה

השירותים שלנו בנויים מצינור רחב היקף המסוגל להכיל לתוכו לא מעט לכלוך ולמשוך אותו לביוב המרכזי. עם זאת, לא מעט פעמים בתוצאה מחוסר תשומת לב יכולות להיווצר לכלוכים שונים היכולים לגרום לסתימה במערכת והצפה של האסלה.

לצורך פתיחת סתימה באסלה, חשוב קודם כל לשים לב מה לא כדאי לעשות על מנת שמקרים כאלו לא יקרו.

ראשית, לא מעט אנשים טועים לחשוב כי ניתן לזרוק הכל לאסלה וכי האסלה "סופגת" הכל. אך האמת שזה לא נכון. מערכות שונות נהרסות ולא עובדות כמו שצריך כאשר זורקים לכלוך שאינו מתכלה. מניסיונו אשר עומד על מעל 20 שנה, לא פעם מצאנו מגבונים שנזרקו או חול לצרכים של החתול במידה ואתם מגדלים בעל חי אצלכם בבית. לכלוך זה אינו עובר בצינורות באופן חלק ויותר סתימה בשירותים.

כמו כן, על צינורות הביוב, לא מעט פעמים מצטברות שאריות של לכלוך שמתקשה על דפנות הצינור ובכך מפריעות לזרימת המים כגון שאריות של שמן או לכלוך שומני כזה או אחר.

כל התקלות הללו הם תקלות שכיחות שמתרחשות כמעט בכל בית בישראל וזו מן הסיבה כי רבים לא שמים לב ופשוט מורידים את המים וממשיכים את שגרת יומם.

תיקון צנרת בשירותים

האם ניתן לבצע לבד פתיחת סתימה באסלה?

לא מעט שואלים אותנו אם ניתן לבצע את פעולת פתיחת הסתימה באסלה באופן עצמאי או שחייבים בהכרח לקרוא לאינסטלטור. אז דעו לכם, כי ניתן בלא מעט מן המקרים לפתוח את הסתימה לגמרי לבד בלא צורך באיש מקצוע ובהוצאה מינימלית של כסף.

הדרך לפתוח באופן עצמאי את הסתימה בשירותים תעשה בדרך כלל בעזרת שימוש בוואקום. בכל טמבוריה הסמוכה לביתכם תוכלו לקנות בשקלים בודדים פומפה. פומפה העשויה גומי או סיליקון משמשת על מנת לפתוח סתימות שאינן מורכבות.

כיצד משתמשים בפומפה? מצמידים אותה אל פתח הצינור ממנו יורדים המים ובעזרת לחץ קל מושכים את הלכלוך שחוסם את הזרימה של המים באופן תקין החוצה.

כמו כן, במקרה והלכלוך הוא הצטברות של נייר רב, ניתן לשים כפפה שתשמור על היד ולמשוך החוצה את הלכלוך הנראה לעין.

פעולות אלה לרוב פותרות את הבעיה בצורה יעילה ומהירה בלא צורך בקריאה לשרברב.

תיקון צינור אס פי

מדוע כדאי להכיר אינסטלטור עבור פתיחת סתימה באסלה?

סתימה בשירותים ובכלל בעיות ותקלות שונות באינסטלציה יכולות להיות מטרד רציני שיכול לגרום לכם להרגיש חוסר שקט נפשי. הרי ידוע כי תקלות יכולות להיות כל הזמן, ותמיד הם יבואו בזמן שהכי לא מתאים ובזמן הכי לא צפוי.

ברגעים כאלה כדאי תמיד להכיר שרברב שאתם סומכים עליו ויכול לעזור לכם בדיוק באותם רגעים שאתם ממהרים ומרגישים חוסר שקט.

כשאתם מכירים אינסטלטור ועובדים איתו באופן קבוע, תוכלו להיות בראש שקט שהבעיות יטופלו על הצד הטוב ביותר ובאופן מקצועי ומהיר.

יש אינסטלטורים רבים בשוק ולכל אחד מהם את התמחות שלו וצורת העבודה שלו. ככל ותכירו באופן אישי את האינסטלטור כך תוכלו לדעת כי העבודה תעשה ללא סיפורים וללא הוצאות מיותרות.

יוסף אינסטלטור יצאת צדיק כאמור הינו אינסטלטור בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום. כל עבודה נעשית ליד הלקוח עם הסבר מפורט על תהליך העבודה ללא סיפורי כיסוי.

כמה זמן כולל תהליך פתיחת סתימה באסלה?

כחלק מהמחויבות שלנו ללקוח, העבודה נעשית באופן נקי והמהיר ביותר. בשביל לפתוח סתימה בשירותים אין צורך בשבירת קירות או בהרמת רצפות. במידה ומישהו יספר לכם אחרת, דעו כי מדובר בשרברב חאפר ולא באיש מקצוע אמיתי.

לאחר הקריאה אל יוסף אינסטלטור יצאת צדיק, אנו מגיעים בתוך 20 דקות. פתיחת סתימה באסלה יכולה להיות בערך בין 10 דקות ל-50 דקות, הכל לפי חומרת התקלה. כך שמדובר בתהליך עבודה בסיסי שאינו צורך זמן יקר מכם.

כמה עולה פתיחת סתימה באסלה?

רבים שואלים אותנו מה עלות העבודה עבור שירות פתיחת סתימה באסלה. עלות השירות נע בין 200 שקלים ל-500 שקלים, תלוי בסוג העבודה ותלוי בסוג הכלים הנדרשים לפתרון התקלה.

חשוב לציין, כל העבודה היוצאת תחת ידינו נעשית באחריות מלאה וממוסמכת כך שתמיד יהיה לכם למי לחזור ולמי לפנות במידת הצורך.

עוד חשוב לציין, כי עלות פתיחת סתימה באסלה יכולה כאמור להשתנות בהתאם לאופי התקלה שאיתה אתם מתמודדים. לכן, כדאי להרים טלפון להסביר לנו את התקלה ולקבל את המידע המדויק והמותאם עבורכם.

צנרת מים פקס

למה יוסף אינסטלטור יצאת הצדיק הוא הטוב מכולם?

כל לקוח הפונה אלינו לעבודה יודע כי הוא נמצא הידיים המקצועיות והטובות ביותר בתחום השרברבות. לא מעט פעמים אנו מגיעים לאחר שבעל מקצוע אחר היה לפנינו וביצע נזק בבית הלקוח או בעסקו. אצלנו תהיו בטוחים כי תקבלו שירות שהוא מעל ומעבר למצופה.

יוסף אינסטלטור יצאת צדיק אינו רק נותן שירות של פתיחת סתימה באסלה, אלא מטפל בכל הבעיות הקשורות לאינסטלציה, בין אם מדובר בנזילה סמויה או גלויה ובין אם מדובר בכיור המטבח או בעיות שונות בביוב.

אנו משתמשים במיכשור המתקדם ביותר כגון מצלמות תרמיות, רובוטים, ספירלות וכל מה שיכול לפתור את הבעיה בקלות, ביעילות ובמהירות.

מעבר לכך שאנו המהירים ביותר בהגעה לבית הלקוח או עסקו, ומעבר לכך שאנו מציעים את הפתרון המקצועי ביותר בשוק, אנו גם זמינים עבורכם בכל שעה משעות היום, 24 שעות ושבעה ימים בשבוע כולל סופי שבוע וחגים. אחרי הכל, כאמור, התקלות הן בלתי צפויות ומתרחשות תמיד בזמנים שהכי לא מתאימים. כך שאם מתקלתם באירוע הדורש טיפול מיידי תוכלו תמיד לפנות אלינו.

תוכלו לדפדף בין דפי האתר ולראות את מגוון התקלות שבהם אנו מטפלים וצורת העבודה שלנו. כמו כן, תוכלו לראות לא מעט המלצות של לקוחות אשר התמודדו עם תקלה כגון סתימה בשירותים וביקשו שירות של פתיחת סתימה באסלה והפכו להיות לקוחות קבועים של יוסף אינסטלטור יצאת צדיק.

חשוב מאוד, אל תאבדו את שיקול הדעת כאשר המים עולים על גדותיהם, פעלו בשיקול דעת ובחרו את השרברב שנותן לכם את תחושת הביטחון ונשמע לכם המקצועי ביותר בשוק.

על מנת שתוכלו להרגיש את רמת המקצועית והשירותיות שיוסף אינסטלטור יצאת צדיק מציע, כדאי פשוט להתקשר למספר במופיע בתחתית הדף ולשמוע אותנו בעצמכם.

בנוסף, אנו נותנים שירות מלא בפריסה ארצית מדן ועד אילת. הניידת שלנו קרויה לכל משימה גם למשימות המורכבות ביותר. מעכשיו אם יש לכם תקלה או תרצו להתייעץ לא רק בנושא פתיחת סתימה באסלה, אלא בכל נושא הקשור באינסטלציה, תוכלו לפנות אלינו.

פנו אלינו כעת ותקבלו מענה לכל שאלה ובקשה.

החלפת צנרת חדר אמבטיה

מי שמבין באינסטלציה, יודע שאין תחליף לניסיון בשטח. רק מי שנתקל בהמון תקלות מאתגרות בשטח, ידע לתת לכם את המענה הטוב ביותר, תמיד דגלנו בלאתגר את עצמנו, בתיקון התקלות הכי קשות שיש, השקענו המון בלרכוש את הציוד הכי מתקדם שיש בשוק, כדי לפתור את התקלות הכי קשות שיש בענף האינסטלציה.

יוסף אינסטלטור יצאת צדיק מתחייב למחירים הוגנים!

לקוחות ממליצים

עדי ק.
קרא עוד
"יוסי הגיע אלי, אחרי שכל הבית שלי היה מוצף, הגיע תוך 40 דקות הציל אותי, הביא ברז תוך 20 דקות הוא לה היה פה, מדהים!"
דורי
קרא עוד
יוסי עשה עבודה נקיה, מסודרת, בצורה מקצועית, מבסוט מהעבודה שלו, מחיר סביר, תודה רבה על הכל.
אבי ס.
קרא עוד
"לפנות בוקר, ב4 לפנות בוקר, שירות זריז, יעיל, מהיר, הוא עשה עבודה טובה, ורק מילים טובות אפשר לומר עליו, אחלה שירות "

פתיחת סתימה באסלה